موفقیت بیشتر در محیط کار با طراحی هوشمندانه دفتر کار

در بیشتر محیط های کار و شرکت ها، میز و صندلی و فایل های اداری و وسایل اینچنینی اولین چیزهایی هستند که افراد خریداری می‌کنند و به آنها اهمیت می دهند و معمولا آثار هنری جزو گزینه هایی نیست که افراد حتی به آن فکر کنند.  ولی جالب است بدانید که اگر دفتر محل کار شما طراحی داخلی خوبی داشته باشد می تواند تاثیرات مثبت زیادی را روی کار و حرفه شما داشته باشد در واقع شما با چیدمان خوب دفتر کار خود توانسته اید که مثل یک بازاریاب قوی با افراد دیگر برخورد کنید و همچنین روحیه افرادی که در محیط کار نزد شما کار می کنند را بالا می‌برید.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

برای طراحی بهتر دفاتر کار و شرکت ها و بالا بردن راندمان کاری و شناساندن فرهنگ کاری خود به مخاطب لازم است با قوانینی آشنا باشید که در مورد آن ها برای شما خواهیم گفت.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

تاثیر استفاده از آثار هنری روی راندمان کار

استفاده از آثار هنری در دفتر محل کار شما، علاوه بر طراحی و زیبایی، تصوری از فرهنگ شما است که به مشتری انتقال داده می شود. به طور مثال استفاده از عکس های سیاه و سفید می تواند نشان دهنده تعهد، صداقت و توجه در شما باشد و یا استفاده از رنگ های مدرن هوش و خلاقیت شما را نشان می دهد و همچنین نقاشی های کلاسیک که قاب های پر از تزئین دارد باعث می شود که سنت شرکت شما را به نمایش بگذارد.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

تاثیر استفاده از گیاهان داخلی روی راندمان کار

اگر در طراحی داخلی دکوراسیون دفتر کار خود از گیاهان استفاده کنید می‌توانید سطح دفتر خود را بالا ببرید. زیرا تحقیقات هم نشان داده است که استفاده از گیاهان در هر محیطی باعث کاهش استرس و افزایش روحیه در افراد آن محیط می شوند و اگر در محل کار شما گیاهان وجود داشته باشد روحیه کارکنان افزایش پیدا خواهد کرد و باعث می شود که بازدهی و کیفیت افراد بیشتر شود.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

سعی کنید گیاهانی برای دفتر محیط کار خود انتخاب کنید که با شرایط داخلی دفتر کار شما هماهنگی داشته باشد و با آن نور و هوایی که در آنجا وجود دارد بتواند زنده بماند و رشد کند. البته لازم نیست که حتماً از گیاهان واقعی و طبیعی استفاده کنید شما می توانید از گیاهان مصنوعی هم در محیط کار خود استفاده کنید زیرا ظاهر زیبایی که می‌خواهید را به محیط خواهد داد.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

بهترین و مناسب ترین نوع مبلمان برای قسمت پذیرش

قسمت پذیرش هر سازمان اداری اولین جایی است که افراد به آنجا پا می‌گذارند و نقش مهمی در برداشت اولیه مشتری‌ها خواهد داشت پس اگر محیط کار شما به گونه ای است که مشتریان مختلف در دفتر کار شما رفت و آمد خواهند کرد بهتر است برای خرید مبلمانی که قرار است در قسمت پذیرش قرار گیرد دقت زیادی به خرج دهید. اگر محیط کار شما به گونه ای هست که مشتری های زیادی به آن رفت و آمد نمی‌کنند میتوانید فقط یک کاناپه و یک میز در قسمت پذیرش قرار دهید.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

کاربرد فرش در محیط های اداری

اگر در محیط کار خود از فرش های متفاوت و متنوع استفاده کنید می توانید تاثیرات مثبت زیادی را در بین ارباب‌رجوع ها بگذارید مخصوصاً در قسمت اتاق انتظار وجود این فرش می‌تواند گزینه بسیار عاقلانه ای باشد.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

استفاده از چراغ رومیزی برای نور پردازی بهتر محل کار

اگر فکر می کنید که نور هایی که بر روی سقف کارگزاری شده اند برای دفتر کار شما کافی نیستند در طولانی مدت باعث می‌شوند که شما بعد از انجام کارهای زیاد دچار خستگی چشم شوید بهتر است از چراغ های رومیزی استفاده کنید و هر کارمندی روی میز خود چراغ رومیزی خودش را داشته باشد. البته توجه داشته باشید که با توجه به طراحی دفتر کار چراغ رومیزی که تهیه می کنید باید مناسب دکوراسیون کلی باشد و در نظر بگیرید که دکوراسیون اصلی سنتی است یا مدرن و سپس به خرید سایر وسایل پردازید.

 

دکوراسیون محیط اداری

 

لازم به ذکر است که بگویم اگر تصمیم به خرید کاناپه یا صندلی برای دفتر کار خود گرفته اید یادتان باشد که استفاده از رنگ های روشن باعث می شود که مبلمان زودتر کثیف شود و شما دچار مشکل خواهید شد و همچنین دقت کنید که موقعیت دفتر کار شما و موقعیت شغلی شما چگونه است و بعد وسایل مختلفی مثل مبلمان و میز و غیره را خریداری نمایید. در مورد گیاهانی که گفته شد سعی کنید در نظر داشته باشید که از گیاهانی که ایجاد حساسیت میکند یا بوی بدی دارند استفاده نکنید زیرا تأثیر کاملاً برعکسی روی دکوراسیون خواهند داشت.

 

دکوراسیون محیط اداری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.